Dostawy

I. Realizacja dostawy

1.1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

1.2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

1.3.1. Przesyłka kurierska na adres podany w czasie składania zamówienia.

1.3.2. Paczkomaty – odbioru w punkcie (Paczkomat lub PaczkoPunkt) wskazane podczas składania zamówienia.

1.4. Koszty dostawy wyświetlane są podczas składania Zamówienia tylko po wcześniejszym wprowadzeniu przez Klienta pełnego adresu rozliczeniowego lub do dostawy.

1.5. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 5 dni roboczych chyba, że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano inny termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

1.5.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, BLIK, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania na rachunku bankowym lub koncie rozliczeniowym Sprzedawcy.

1.6. Zdecydowana większość zamówień realizowana jest w czasie krótszym niż 5 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, żeby zamówienia realizowane były w najszybszym możliwym czasie.

1.7. W przypadku zamówienia produktu, który nie znajduje się na stanie (brakujący rozmiar produktu, brakujący kolor itp) sprzedawca poinformuje kupującego o wydłużonym okresie dostawy z możliwością anulowania złożonego zamówienia na życzenie klienta.

1.8. Podczas odbioru zamówienia dostarczonego przez kuriera, prosimy o sprawdzenie czy przesyłka: opakowanie i zawartość jest w stanie nienaruszonym i zgodna z zamówieniem. Jeżeli widoczne są uszkodzenia lub zauważono brak towaru, należy spisać protokół szkody. Odpowiedni formularz posiada kurier. Jest to jeden z warunków koniecznych do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji!

II. Dostawa produktów ponadgabarytowych

2.1. W ofercie Mordka Sklep znajdują się produkty ponadgabarytowe, których wysyłka wiąże się z dodatkową opłatą naliczaną przez przewoźnika. W przypadku zamówienia takich produktów, na stronie podsumowania pojawi się specjalna metoda dostawy pozwalająca na transport zwiększonych gabarytów.

1 grupa ponadgabarytowa – dodatkowa opłata 21zł brutto

2 grupa ponadgabarytowa – dodatkowa opłata 30zł brutto

3 grupa ponadgabarytowa – dodatkowa opłata 116zł brutto

2.2. Przy sprzedaży wysyłkowej żwirków i peletów dla kotów, sianek oraz innych podłoży dla ptaków i gryzoni, których objętość lub masa przekracza rozmiary 1 paczki kurierskiej (standardowy gabaryt do 30kg) zostanie doliczona opłata 21zł brutto za każdą paczkę.

2.3. Powyższe zasady dotyczą produktów wysyłanych tylko przewoźnikiem np. Fedex lub InPost.

2.4. Opłaty za wysyłkę pojawiają się na stronie zamówienia obok wyboru pasującej metody dostawy. Nie ma możliwości wyboru formy dostawy kiedy produkty nie mieszczą się w jednej przesyłce.

2.5. W jednym zamówieniu mogą się znaleźć tylko produkty nie przekraczające w sumie 25 kg w przypadku paczkomatów lub 30 kg w przypadku dostawy kurierem.

2.6. W przypadku jeśli produkty nie będą się mieścić w jednej paczce, Klient zostanie o tym fakcie poinformowany przed wysyłką.

0